Veghel – Een tweetal woningen werden woensdagmorgen 24 juni ontruimd na een gaslek aan de Cederlaar in Veghel. Men was buiten met rioleringwerkzaamheden bezig waarna de gasleiding werd geraakt. De brandweer had een waterstraal klaar liggen om eventueel als waterscherm te gebruiken. Enexis kwam snel ter plaatse om het lek te dichten. Mensen werden op afstand gehouden met een lintje.




